fredag 17 januari 2014

Nakennaglar

Såhär är statusen på mina nakennaglar för stunden. Jag har lyckats att inte bryta nån på länge, men beställt ett Orly rescue kit från Nailsupplies.us för säkerhets skull. Bra att ha en back up. Pek-och långfinger är så korta det går, mina muppiga nagelbäddar växer som bekant 2 mm utanför fingertoppen. Min man tycker att jag har jättecreepy naglar, haha...
Vintern är inte snäll mot vare sig naglar eller nagelband. Jag borde sköta dem bättre. Jag använder knappt handkräm... Skäms på mig.  Lemony flutter ska genast inhandlas.

4 kommentarer:

  1. Tycker de ser fina ut! Jag dränker mina händer i handkräm, men mina nagelband är långt ifrån så fina som dina...

    SvaraRadera
  2. Dina naglar ser ju ut att vara i väldigt bra skick! Mina bara skivar sig och ser rätt eländiga ut, trots olja och handkräm... Däremot har jag likadana nagelbäddar som du, mina växer också utanför nageltippen. Gissar att det hjälper att jag inte petar särskilt mycket under naglarna så de får vara ifred.

    SvaraRadera
  3. Jätte snygga naglar :) Mina nagelbäddar växer åxå så i bland men inte alltid konstigt nog

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!