onsdag 1 januari 2014

Kicks - Jewel of denial

 Årets första gröna onsdag hos Karin och här visar jag ett lack jag köpt av min FB-kompis Sophie. Jag fattar inte varför hon inte vill behålla det - det är ju hur fint som helst. Gnistrande grönt, men rätt kassa bilder. Eller ok, usla bilder. Mörkret ute och sånt ni vet... och låt mig säga såhär - vintern i Göteborg har varit mörkare och regnigare än vanligt...  Tre lager blev det och formulan är helt ok.

Nyårsdag är det också. Den kommer att tillbringas i soffan med The Newsroom-maraton. Jeff Daniels har äntligen lyckats tvätta bort Dum&Dummare-stämpeln... men nästa år kommer det en uppföljare!

Betyg: 3/5





3 kommentarer:

  1. Jag gillar det här lacket! Undrar om mina bilder på lacket ens är värda att publicera... Det är inte alltid man hinner ta vara på de få timmarna dagsljus här i Göteborg som sagt... Speciellt inte i detta usla regniga decemberväder som varit, tur att vi går mot ljusare tider!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!