onsdag 22 januari 2014

Celestial - Gothenburg grön

Göteborg Grön eller Gothenburg green, borde det heta! Bortsett från det så har jag inget att anmärka på. Grön jelly, glitter och fyrkantsglitter i typ turkos (?) och grönt. Hur fint som helst. På bilderna har jag 4 lager. Det ville skrynkla sig en aning med SV, vet inte varför - men inte så att det störde i vardagslivet. Dvs vet man inte så ser man inte det. Lite roligt att det är unikt hos Edgy, inget man ser på stan direkt. Eller ja, vilket lack ser man på alla? Lady luck? Jag vet inte... tycker det är väldigt få som alls har lack på stan?
Glöm inte att hälsa på Grön Onsdag-Karin. :-)

Betyg: 5/5







7 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig grön färg! Jag älskar grönt!
    Jag har också tänkt på att folk inte verkar ha så mycket lack på stan.. Vi får helt enkelt ta över världen :D

    SvaraRadera
  2. Fin grön!
    Jag håller med om att det är få med lack på stan, men när jag väl ser någon så brukar jag känna som att vi har ett hemligt systerskap :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt lack! Det är helt klart för få lackade människor på stan och på jobbet! De man ser bär ffa diskreta pärlemoskimrande lack eller franska varianter. Detta lack ligger verkligen i kontrast till dessa.

    SvaraRadera
  4. Hallå där! Hur snyggt var inte det då?

    SvaraRadera
  5. Härlig nyans!
    Och helt sant, folk har utväxt franskt mest tycker jag...

    SvaraRadera
  6. Snyggt lack! Och bästa staden :)
    IsaDora-lack ser jag på många. Ja, av de som bär lack då. Blev så förvånad när jag nyligen köpte Ancient Ruby på Åhléns rea och invigde det någon dag efter, och sedan ser en tjej vars naglar skimrar till i samma nyans. På typ 3 meters avstånd också!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!