torsdag 7 november 2013

Indigo Bananas - Shadow

Ska vi slå till på en riktig snygging idag! Duokromt, eller t o m multikromt om man fotar under vatten. Lite jobbigt att gå runt med handen i vatten, så till vardags nöjer jag mig med duokromt i lila och blått. Tre tunna lager blev det och som alla Indigo Bananas jag testat så har det alldeles perfekt formula.

Betyg: 5/5

How about a totally gorgeous polish today. Duo chromatic in purple and blue (and in gold if you stay under water). Three thin layers, and as all Indigo Bananas I´ve tried - perfect formula.

Rating: 5/5








7 kommentarer:

  1. Härlig färg, ser ut som ett lack i min smak:)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt läckert. Äger inget IB än men det är nog bara en tidsfråga innan klickfingret går...bananas. Hahaha. Ok, förlåt, kunde inte låta bli. :D

    SvaraRadera
  3. Håller med, Shadow är verkligen fint!

    SvaraRadera
  4. Det är jättefint men som du säger så har man ju sällan näven i vatten. På så sätt är ju lack som lyser i mörkret bättre, det ser man ju i alla fall någon gång av dygnet. Dock så var ju detta fint annars också. :D

    SvaraRadera
  5. Underbart lack :) Du får ligga i badet och beundra naglarna

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!