onsdag 6 november 2013

Indigo Bananas - EMS Recombination

Duokromt och lite flecks! Lacket är fint, så jag ber om ursäkt för lite halvkassa bilder. Det duokroma går i rosa, men kameran vill inte samarbeta. Däremot så syns det bättre när man har handen under vatten, så längst ner får ni några sådana.  Kanske att gräsgröna underkläder skulle hjälpa färgen lite, för den blir aningen blek på naglarna. Tre lager blev det totalt.

Betyg: 3/5

Duo chromatic and some flecks. Sorry about bad pics though... The polish shimmers in pink in some lights, but hard to catch with the camera. In water, it´s more visible, take a look at the bottom of the post. Three layers in the pics.

Rating: 3/5










2 kommentarer:

  1. jag tycker det där lacket är underbart! Det rosa var svårfångat, jag fick ta bilder på kvällen, inomhus, utan lampor för att få fram det och de bilderna är knappast mina mest fokuserade och skarpa.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!