onsdag 18 september 2013

The Nail Junkie - Apple (?)

Mitt andra skimmerneon från The Nail Junkie. Och ja, detta är också underbart - trots sin namnlöshet. Eller heter det Apple? Tre lager, fint fint silverskimmer och perfekt formula. Jag har bara två av neonerna, men skulle gärna äga allihop! Nu blir det bildspam, för det är så fint att det förtjänar det! Min nästkusin Nathalie har önskat sig helhandsbilder, så nu blir det det ;-) Det är ju dessutom Grön Onsdag hos Karin, så surfa dit för fler gröna sköna lack.

Betyg: 5/5

My second neon from TNJ. Gorgeous color, nice silver shimmer and great formula. Three layers is needed for a perfect result. I love it!

Rating: 5/5










8 kommentarer:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!