lördag 7 september 2013

OPI - Muir Muir on the Wall

Ett av höstens nya OPI  från San Fransisco-kollektionen. Jag älskar San Fransico, det är en fantastisk stad. Jag är inte lika övertygad om SF-kollektionens förträfflighet, men några guldkorn finns det, och jag hoppas att jag prickat in dem alla, när jag klickade hem dem. Här har vi ett vampigt lack, men lite duokroma skiftningar i grönt. Det har inte samma djup och glöd som vamparna från förra hösten i German collection, men det är ändå ett fint lack, men inte så att mitt hjärta tog ett skutt. Och den lätta duokroma effekten gör det ändå hyfsat unikt. Formulan håller OPI-klass, och det slutade på tre lager.

Betyg: 3.5 / 5

A new polish from the SF-collection. I´m not sure that this collection is a very strong one, but here´s a polish I like. Slightly duo chromatic with a hint of green. Nice, but not fantastic. Three layers in the pics.

Rating: 3.5 / 5










10 kommentarer:

  1. Min favorit från hela kollektionen tror jag. Älskar det, även om den som du säger inte är lika glödande som vamparna från Germany-kollektionen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget överträffar Germanyvamparna tror jag!

      Radera
  2. Fin och kommer absolut skaffa! :)

    SvaraRadera
  3. Vackert! Får se om det trillar med i nästa beställning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig sämre utfyllnad i en beställning :-)

      Radera
  4. Germany-kollektionen var riktigt bra men årets höstlack från OPI har varit lite mindra magiska. Några guldkorn, som du säger, men även om många älskar Muir Muir så är den lite av ett mellanlack i min bok. Duokroma skiftningar ger plus i kanten, men den blir alla fall inte mer än godkänd.

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte det var lite blekt liksom och gav bort det :P

    /beundrarinnan

    SvaraRadera
  6. Jag gillade Muir Muir! Lagom vampigt och fasligt snyggt :)

    SvaraRadera
  7. Fint! Påminner väldigt mycket om Mystic Falla från Different Dimension. :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!