torsdag 19 september 2013

IsaDora - Aloha

Ibland undrar jag varför jag köpt ett visst lack. Förmodligen låg detta i en reakorg för 29:- annars hade jag inte köpt det. Det är ett dussinrosa som vi sett 100 ggr förut. Alltså, det är ju fint - men vanligt. Formulan är toppen, jag gillar IsaDoras pensel och två lager täckte perfekt. Men hur många nästan-dupes har jag till detta? Fem? Tio? Så talar en sann lacknörd.

Betyg: 3/5

Sometimes I wonder why I bought a certain polish. This must have been on sale ;-) Nice, but I have several similar to this. Great formula though, and two layers in the pics.

Rating: 3/5






3 kommentarer:

  1. Men det är ju trots allt trevligt.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Aloha, tycker den är snygg och kul även om jag också har en hel del varianter av detta.

    SvaraRadera
  3. wow! snyggt! sen ser det verkligen annorlunda ut i olika ljus, enorm skillnad.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!