tisdag 17 september 2013

Gosh - Galaxy (+jämförelse med IsaDora Oasis)

Detta köpte jag i Köpenhamn i somras, lite i brist på annat kanske. Just då tänkte jag inte på hur himla likt Oasis det är. Jag försvarar mig med att det var över 30 grader varmt och då funkar inte min hjärna... Det är lite mer finmalt annars är de väldigt lika. Oasis är aningen mörkare också, men ja - som ni ser på sista bilderna, väldigt lika. Oasis på långfingret, om det är oklart ;-) Så nu är jag inte riktigt lika glad som när jag köpte detta ;-) Formulan är dock bra och det blev tre lager. 

Betyg: 3/5

I bought this in Copenhagen in july. It was so hot, that my brain had totally forgotten how similar this is to IsaDora Oasis. It´s a nice polish though, but I´m not as happy as when I bought it and had forgotten about Oasis. Take a look at the last pictures, Oasis on the middle finger.

Rating: 3/5










3 kommentarer:

  1. Hm, ja lika var dem, var nästan svårt att se skillnad..

    SvaraRadera
  2. Någon stor skillnad va det inte! Inte jätte förtjust i det här.

    SvaraRadera
  3. Åh tack, nu känner jag att det var helt okej att lämna Galaxy i butiken, gissade att det var likt Oasis! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!