söndag 4 augusti 2013

Nail Art Sunday - Layering

Idag har jag och Andy bröllopsdag! Ett år har försvunnit i rasande tempo - kan inte fatta att det är ett helt år sen vi stod där på Sjömagasinet och sa ja till varandra. Vilket lack jag hade? Detta blev det tillslut! 
Här visar jag en enkel layering med hjälp av Lynnderella och Emerald hope. Jag fullkomligt älskar det! Glittret är lättjobbat och ett lager räcker. Över svart ser det alldeles alldeles ljuvligt ut. Glitterlack kan ibland bli lite too much, men detta hamnar på rätt sida gränsen. Lynnderella hittar man på Norway Nails och med koden NAILORAMA får man 10% rabatt.

Betyg: 5/5

It´s our 1st wedding anniversary - I can´t believe a whole year has passed! Which polish I used on my wedding day? This one!
Here I´m showing a simple but gorgeous layering. Lynnderella´s Emerald hope, pure love! Great formula and one layers is enough. You can fint it at Norway Nails, and the code NAILORAMA gives you 10% off.

Rating: 5/5









8 kommentarer:

  1. Ändå väldigt snyggt! Svart + glitter är en sån kombo som väldigt ofta funkar. Och grattis på bröllopsdagen, om man nu grattar folk för sånt?! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är inte helt övertygad om detta, det ser okej ut, men jag skulle inte betala Lynnderella-priser för det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag förstår inte prissättningen om jag ska vara ärlig...

      Radera
  3. Ser fint ut, men jag skulle inte heller betala Lynnderella priser. Den där Lynnderella hypen fattar jag ingenting av faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, de ÄR dyra. Fattar inte heller. Ok att jag gillar de jag har, men inga lack i världen är värda de pengarna.

      Radera
  4. Det ser lite knöggligt ut. Annars är det ju fina färger.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!