måndag 8 juli 2013

Darling Diva - Destiny

Blå måndag igen :-) Är du med, så lämna en kommentar, länklista kommer på vanligt vis senare idag. Här visar jag er Darling Divas Destiny. Fullpackat med glitter, nästan så det blir för tjockt, men bara nästan. På bilderna har jag tre lager och två lager Seche vite. Känns nästan som att jag för tillfället är lite mätt på såna här glitter, jag är sugen på rena krispiga krämlack... jag gissar att uttråkningen är snabbt övergående, jag gillar ju såna här lack - egentligen.

Betyg: 3/5

Blue monday, please leave a comment if you are joining :-) Today I´m showing you Destiny from Darling Diva. Blue base, and glitter in blue, white, and gold. It´s nice but the formula is a bit thick. Three layers, and two layers of Seche vite.

Rating: 3/5








22 kommentarer:

  1. Jag behöver mycket glittervila. Men det är roligt att titta på dem. Det där var jättefint. Fina blå glitter.

    Jag är med idag, och är också ljusblå med Chanel Coco Blue.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Är med själv, men på instagram dock. Ska jag länka lr tar du min bild därifrån, lr är de bara från bloggar som man får vara med?

    Måste införskaffa mig en digitalkamera snart så jag kan starta upp bloggen igen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får gärna vara med :-) Jag är inte helt vän med insta, så länka gärna :-) Men hashtaga #blåmåndag så lär folk hitta dig :-)

      Radera
    2. http://instagram.com/p/bfuNL9AJ0s/#

      Hade visst hashtagat #blåmåndag redan :-)

      Radera
  3. Är med idag:) Jag är ju ingen glitter/prick-person men har börjat smygtjusas av dottisarna:)
    http://bookpolish.blogspot.se/2013/07/lacquer-lust-pow-chicka-wow-wow.html

    SvaraRadera
  4. Jag gillade verkligen det här! Men det är nog den ljusblåa basen som gör att jag faller. Är också lite mätt på indieglitterlack men som du säger, det går nog snart över :D

    Jag är med idag med ett Zoya!

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte om det men kanske inte så mycket att jag måste köpa. Jag tog bort ett lack igår som jag haft över en vecka och ska äntligen lacka om idag. Det blir blått så jag kommenterar igen när det inlägget kommer upp. :)

    SvaraRadera
  6. Ganska fint, men det har faktiskt varit lite överflöd med den här typen av lack. Kul med Indiemärken vilka oftast man hittar glitterlacken hos, men jag känner lite som du. Det måste vara väldigt speciellt eller att man associerar det med något speciellt för att det ska inhandlas av mig nu.

    Jag är med idag med en svensk klassiker :)

    SvaraRadera
  7. Väldigt gulligt, fina nyanser! <3!
    Jag är med idag, med ett annat indie! =)

    SvaraRadera
  8. Tycker färgerna känns lite blaskiga, så nej, det här är inget jag blir sugen på.

    Jag är med i dag!

    SvaraRadera
  9. Så, nu är jag också med. :)

    SvaraRadera
  10. Jag är med idag, två gånger om blev det till och med.. Det ena är dock inte direkt knallblått, så det fick det andra bidraget bli istället.. ;)

    SvaraRadera
  11. Det är fint, men inget jag blir sugen på.
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
  12. Det ser väldigt fint ut tycker jag! Härlig blå nyans :)
    Jag är också med idag. /Rebecka

    http://nailsandtattoos.wordpress.com/

    SvaraRadera
  13. Im in! http://bamsbox.blogspot.se/2013/07/bla-mandag-dazzling-acqua.html

    SvaraRadera
  14. Njae, har ngt liknande bland mina otestade lack men än så länge har jag inte varit sugen att testa.
    Jag är med idag! :)
    http://amylioness.blogspot.se/2013/07/bla-mandag.html?m=1

    SvaraRadera
  15. Den här typen av lack är så fina, men ibland behöver man som du säger en paus. tur att det går över fort :)
    Jag är med idag med ett färgskiftande lack. /Ulrika

    SvaraRadera
  16. Åh vilket fint lack! Skulle jag lätt kunna tänka mig att ha!
    Jag är också med i dag.. sent som attan men vad gör väl det?! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!