lördag 1 juni 2013

***Födelsedags-give away***


Jag firar mig själv genom att ha en Give away här på bloggen, det var ett tag sen! Idag sponsras den av Carrie från Darling Diva som fixat tre underbara lack, som ska få hitta ett nytt hem :-) Det du behöver göra är att kommentera här, och vill du - så blir jag extra glad om du länkar på tex din Facebook eller blogg :-)

Du har fram till tisdag kväll den 4 juni kl 23.59 på dig att kommentera/dela och på onsdag den 5 juni så presenteras vinnaren nån gång under dagen! (jag drar en slumpmässigt, naturligtvis)


Give away sponsored by Carrie /Darling Diva! Leave a comment, and if you want - share on FB /blog. You have until june 4th 11.59 pm (CET), and the winner will be announced on wednesday, june 5th.



Dessa tre underbara lacken kan ni vinna, med lite tur:
                                       Channeling Coco                     Dreamy (holo top coat)                               Thunderstruck

89 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen :)

    Firar gärna den lite extra i efterskott om jag lyckas vinna dessa juveler, haha! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis igen :) Oh, dessa lacken står på min önskelista, så fina och himla snällt av Carrie att sponsra :)
    /Rebecka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske ska skriva min mail också!
      Keckan@gmail.com är den :) /R

      Radera
  3. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedag!
    Jag vill vinna, äger inga lack från Darling Diva.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen!
    Håller tummarna för vinst! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Hoppas dagen blir underbar! Här är i alla fall soligt och fint, och det verkar som en bra dag att fylla år på.

    Och lacken är ju mycket vackra!

    SvaraRadera
  7. Åh, det här paketet måste bli mitt. Framför allt Dreamy men även de andra ser ut att vara riktiga godbitar! Hoppas på turen den här gången!
    Grattis igen, hoppas dagen blir allt du önskar och lite till och att du får en fin lacktårta! =D

    SvaraRadera
  8. Stort grattis på din dag! Hoppas du får god tårta och härligt väder :-)

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen Linda, hoppas att du får en underbar dag! Helt fantastiska lack förresten! Chaneling Coco är högt upp på min önskelista. Har länkat till din fina giveaway på min blogg: http://iminkaffekopp.wordpress.com/2013/06/01/hoppas-turen-ar-med-mig/

    SvaraRadera
  10. STORT grattis på födelsedagen Linda! Jag hoppas du får en dag fylld av bra väder, vänner och familj - och så tårta och presenter då så klart :)
    Smart med en Giveaway på sin födelsedag. Det blir som att dela med sig av presenterna :)

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  12. Stort grattis på födelsedagen! Vill gärna vara med och få chansen att vinna lacken! Min mailadress nena_p63@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Grattis på födelsedagen! Så fina lack, givetvis vill jag vara med i utlottningen av dessa tjusiga lack :))

    SvaraRadera
  14. Grattis på födelsedagen! Hoppas den blir fantastisk :)
    Himla fina presenter du delar med dig av dessutom :D

    SvaraRadera
  15. Hipp Hipp Hurra på Din Födelsedag :) hoppas du får en underbar dag med blommor och tårta :) Håller tummarna att jag får äga dem...så läckra!

    SvaraRadera
  16. Grattis på födelsedagen! Här lyser solen och jag hoppas att den gör det hos dig också :)

    Har delat vidare på FB också: https://www.facebook.com/Lackycornerblogg/posts/466790090067656

    SvaraRadera
  17. Stort grattis Linda! Hoppas du får en riktigt underbar dag med familjen! ♥

    SvaraRadera
  18. Grattis på födelsedagen hoppas du får en fin dag.
    Hoppas på vinst :)

    SvaraRadera
  19. Grattis! Dom där jag sugen på att vinna :) sara_1997@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Yay!!!
    Grattis på födelsedagen Linda!
    Ha nu en alldeles underbar födelsedag :D
    Många grattiskramar från mig!

    SvaraRadera
  21. Hipp hipp hurra och grattis, Linda! Hoppas du får en fin dag.

    SvaraRadera
  22. Grattis på dagen!
    Jag har inte testat DD än men suktat efter channeling coco sedan den kom, tycker den är så snygg! Skulle vara väldigt roligt att vinna och få testa detta märke som är så populärt.

    Min mail är mynailmania@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Supergrattis på födelsedagen!
    Vad glad jag blir av att du firar din födelsedag med glitter på naglarna, det tycker jag att alla borde göra :D

    Rebecka Gransten / rebzgransten@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Grattis på födelsedagen! Verkar som om Göteborg ville vara med och fira och ger dig ett underbart väder i present :D Chanelling Coco Ser superfinn ut, de andra två också givetvis. Väldigt fin vinst :)

    SvaraRadera
  25. Grattis vännen! Jag hoppar över den här gången, eftersom jag redan äger 2 av dem :) Synd för jag vill ha Dreamy också.. ;)

    SvaraRadera
  26. Grattis på födelsedagen, hoppas din dag blir underbar! :)
    Skulle vara jätte kul och vinna då jag inte har nå lack sen tidigare från darling diva!
    /Michaela Tens

    SvaraRadera
  27. Grattis på födelsedagen, kära kusin! Nu är du lika ung som jag:D

    SvaraRadera
  28. Grattis på födelsedagen! Du är min guru som ny i den underbara världen av nagellack! Utgår alltid från din blogg som är helt sinnesjukt inspirerande. När jag kommer igång med min blogg ser jag fram emot att få vara med på blå måndag. Du är dock redan länkad, det var det första jag gjorde när jag startade upp den (:

    Nadja

    SvaraRadera
  29. Grattis! :) Vill helt klart vara med i chansen om dessa lack, sjukt fina! Hoppas du får en toppen dag! :)

    SvaraRadera
  30. Grattis! Hoppas du får en riktigt fin dag! Väldigt fina nagellack!

    SvaraRadera
  31. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  32. Grattis! Vilka snygga lack du tävlar ut:)

    SvaraRadera
  33. Grattis Linda, hoppas du får en fantastisk födelsedag! :-)
    Jag är mer än gärna med i utlottningen, om jag får, har dock ingen blogg, så jag delar på facebook!
    Mvh Johanna (johanna_@telia.com)

    SvaraRadera
  34. Åh, grattis på födelsedagen! :) Självklart vill jag vara med i utlottningen :)
    sandriine91@hotmail.com når man mig på :)

    SvaraRadera
  35. Hipp,Hipp HURRA på din födelsedag Linda :-D
    Hoppas att du får en underbar dag,... :-D
    Jag deltar gärna och har delat din Giveaway på bloggen http://humanangel.wordpress.com/2013/06/01/fodelsedags-giveaway/

    SvaraRadera
  36. ☆☆☆☆Hipp Hipp Hurra ☆☆☆☆
    Inte kan du firas för mycket ;)
    Nice giveaway :) självklart vill jag tävla lite!!

    SvaraRadera
  37. Grattis! :)
    Jag är väldigt gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  38. Grattis på din dag! Jag är gärna med och tänker kasta in ett blogginlägg om tävlingen också, men kan man låna din bild och använda den? :) Blir roligare då! Ännu en gång, grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, det går jättebra. Låna på! :-)

      Radera
  39. Grattis på födelsedagen! :)
    Är självklart med och tävlar :)

    SvaraRadera
  40. Grattis igen :') Fantastiskt bra giveaway! :D

    SvaraRadera
  41. Grattis! :D Hoppas du har/har haft en fin födelsedag! /Elin S-L

    SvaraRadera
  42. Grattis på födelsedagen! :) Vill självklart vara med och tävla om de tre pärlorna!! :D

    SvaraRadera
  43. Grattis på födelsedagen Linda! Hoppas din dag varit fantastisk fin. :)

    SvaraRadera
  44. Sara Alander Olofsson - alander.sara@gmail.com1 juni 2013 kl. 23:52

    grattis <3

    SvaraRadera
  45. Grattis igen! Kul med en giveaway såhär! Kram

    SvaraRadera
  46. Grattis! (i efterskott). Jag är jättegärna med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  47. Emma - emma.christina.jonsson@gmail.com2 juni 2013 kl. 11:55

    GRATTIS och tack för en jättefin blogg! Jag håller tummarna för vinst, har aldrig testat något indielack tidigare :)

    SvaraRadera
  48. Grattis! Fina lack du lottar ut, så självklart vill jag vara med och tävla :)
    /Emma (emma.n.jonsson@gmail.com)

    SvaraRadera
  49. Sara- josefsson98@hotmail.se2 juni 2013 kl. 12:43

    Jag är med! :D

    SvaraRadera
  50. Grattis och tack för allt ditt fina arbete med denna blogg! Kul med giveaway, vill självklart vara med, håller tummarna :D

    SvaraRadera
  51. Grattis igen! Jag vill också vara med och tävla, har ingen DD sen innan så vore kul att prova. :)

    SvaraRadera
  52. Grattis igen :D Är gärna med! Lägger upp på fb också ;)

    SvaraRadera
  53. Stort grattis. Jag är gärna med och tävlar om de fina lacken. Mvh/ Camilla

    SvaraRadera
  54. Grattis!Följer din blogg på det gammelmodiga sättet, som favorit bland en massa andra nagelbloggar. :-)

    SvaraRadera
  55. Grattis i efterskott :)! Jag vill gärna vara med och tävla.

    SvaraRadera
  56. Grattis på födelsedagen i efterskott.

    Ett holoöverlack hade passat mig alldeles utmärkt,liten plnbok men älskar holo .:D

    ida.egerius@hotmail.se

    SvaraRadera
  57. Nemen grattis! Hoppas du får/fått massor av tårta och pressenter!
    Jag vill avsolut vara med i utlottningen. Har hela tiden velat testa indie-lack men har tyvärr inte råd (arbetslös).
    Ha en riktigt bra dag!
    / Linn
    linn.svensson_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Grattis i efterskott =)
    Hoppas att du hade en underbar födelsedag!
    Vill gärna vara med och tävla för en chans att vinna dessa fantastiska lack.
    Har delat tävlingen på min Facebooksida: https://www.facebook.com/frida.stahl89/posts/10151436282829149

    Kram Frida
    frida.stahl89@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Vilket generöst sätt att fira sin födelsedag! Grattis på födelsedagen, så här i efterskott!
    Klart man vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  60. Grattis :) klart man vill vara med och tävla och fira :D

    SvaraRadera
  61. Grattis i efterskott! Channeling Coco är en riktig lemming, så jag är gärna med!
    tantmeja@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Det här vore ju inte fel att vinna!
    Grattis i efterskott :)

    SvaraRadera
  63. Grattis i efterskott! Är självklart med och tävlar om så underbara lack :D
    Kram Amanda
    amanda.remmerth@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Grattis igen!! (i efterskott denna gång :) )
    Klart jag vill vara med och tävla!! :D
    Och jag delar :)

    Kram Annelie R E (annelie.eliasson@telia.com)

    SvaraRadera
  65. åh grattis i efterskott! Jag är gärna med och tävlar, är en trogen läsare via bloglovin

    min mail är: daniela.k.morales[@]gmail.com

    SvaraRadera
  66. Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en bra födelsedag.
    Självklart vill jag vara med om en chans att få hem så här finfina lack :D

    SvaraRadera
  67. Grattis i efterskott! Vilka fina lack. Jag hoppas på vinst då Channeling Coco står på min Vill-ha-lista :D

    SvaraRadera
  68. Stort grattis!
    Som nybliven DD-fantast så vill jag självklart tävla! :)

    SvaraRadera
  69. Linnéa Karlsson3 juni 2013 kl. 14:29

    Grattis Grattis! Gud vilka tjusiga lack! Skulle ju inte vara fy skam att äga dessa! :p

    SvaraRadera
  70. Grattis i efterskott! Jag älskar Darling Diva-lack och har Channeling Coco på min önskelista dessutom så jag vill jättegärna vara med i din utlottning. Självklart länkar jag från bloggen också även om vi inte måste.

    SvaraRadera
  71. Grattis på födelsedagen! Kram från Beundrarinnan
    Rullskridsko@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Grattis i efterskott!!
    Dess lack skulle fylla ut mina nya lacklådor perfekt!
    / Hanna

    Hanna_akrell@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Grattis i efterskott! De lacken skulle jag gladeligen ge ett nytt hem där de kommer att få få men nära vänner.

    SvaraRadera
  74. Håller tummen!! =) Grattis åter igen! =)

    SvaraRadera
  75. Grattis! Jag är såklart med :)

    SvaraRadera
  76. Grattis i efterskott! Åh vad glad jag blev att jag hann komma hem i tid för att läsa om och vara med i din give-away :)
    (tove.e.bengtsson[at]gmail.com)

    SvaraRadera
  77. Hej Linda! Grattis i efterskott! Trevlig läsning här hos dig. Thunderstruck och Channeling Coco är jag sugen på och vem säger nej till ett holo topcoat? Tror jag lyckades dela på Facebook :-) M v h Anna Thorn.

    SvaraRadera
  78. Grattis i efterskott :)! Har inga indie lack, så det hade varit superkul att testa!
    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  79. Grattis i efterskott! Jättefina lack! Jag är gärna med och tävlar om dem.
    Mig når du på: nova135@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Grattis i efterskott! Hoppas din dag varit kanon och du fått fina saker och go mat!
    Jag skulle gärna vilja vinna lacken.
    Min mejl är: ellinor.lofgren@hotmail.se

    SvaraRadera
  81. Grattis grattis i efterskott! Vilka jättefina lack! Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  82. Grattis i efterskott! Nu vill jag ha tur i nagellack oxå, inte bara i kortspel med bästa vännerna!

    SvaraRadera
  83. Grattis i efterskott! Jag vill gärna vara med.

    SvaraRadera
  84. Åh, hann precis rycka upp mig från min magsjuka nu på sista dagen så jag kunde slänga iväg en kommentar. Thunderstruck ser verkligen intressant ut. Är gärna med i din give away! Och grattis i efterskott! :)

    SvaraRadera
  85. GRAAATTTIIISSS... i efterskott!! Hoppas du hade en superduperbra dag!

    Hade gärna delat det här men har varken facebook eller en blogg! ;)

    SvaraRadera
  86. Grattis:) Det är aldrig fel med ett nytt nagellack;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!