måndag 17 juni 2013

Blå Måndag - länklista

Här kommer kvällens länklista! Enjoy! :-)

Rebecka - kör på sandtemat, med hjälp av IsaDora
Karin - kvällens anarkist-lackare!! Hon kommer undan med det också!
Camilla - håller sig också till sandtrenden.....
Elin - långt namn, superfint lack från OPI.
Annica - idag bjuds vi på en turkisk privatimport, en matt sådan.
Kerstin - Sveriges mest klassiska lack?
I min kaffekopp - hittar vi en layering med OPI och en Hare.
Camilla - jag är diplomatisk och säger - titta själv ;-)
Charlotta - ett klassiskt blått skimmerlack från OPI.
Sofie - Depend, ett turkosblått med neonkänningar...
Louise - även här hittar vi sandfinish från IsaDora.
Angelica - äggskalslack! I love it!
Emma - Cirque! Åh så fint :-)

Två eftersläntare!

Sandra - strängglitter från H&M, detta lilla glitter som delar lacknördar i två läger ;-)
Pamsan - ett poolblått IsaDora!

2 kommentarer:

  1. Jag är med idag! Med ett superglittrigt under från H&M! Det är inte för sent än hoppas jag ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är med också men glömde kommentera. Ska in och kolla vad du visar idag direkt. :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!