lördag 25 maj 2013

Orly - Mayhem Mentality

Jag fick ju hem detta i veckan från Orly och jag var tvungen att kasta mig över det direkt. Neonlack är ju min grej. Och detta är inget undantag. Svårfotat som attan.... De översta bilderna är tagna i dagsljus och de andra i solljus. De översta är de som ligger väldigt nära verkligheten... Men det är faktiskt ännu skrikigare, sådär så man får lite ont i ögonen. 
Jag fullkomligt älskar det. Orange med en liten dragning åt korall (som jag vanligtvis inte alls gillar, men här funkar det) och tre ganska flödiga lager. Som alla neoner torkar det lite halvmatt så Seche vite är ju ett måste för blankt slutresultat.
Formulan är ganska lätt att hantera, men man får passa sig så det inte blir ojämnt. Orlys gummikork är ju outstanding, borsten ok. Hade Orly haft pensel som OPI så hade det varit den ultimata kombon. Detta kan faktiskt vara sommarens lack! Tror jag kommer att ha det på tårna större delen av sommaren.

Betyg: 5/5

Neon polish - I absolutely love it. This one is orange with a hint of coral (that I don´t normally like, but it really works). Three layers and Seche vite for a shiny result. This might be the polish of summer -13. I think I will wear this on my toe nails for the rest of the summer. It´s really really gorgeous.

Rating: 5/5










22 kommentarer:

  1. Supersnyggt!! Detta åker upp på önskelistan direkt! :)
    /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Det här ska så klickas hem. Fick hem Pretty-Ugly och Sparkling Garbage men behöver även detta. Galet ju. :D

    SvaraRadera
  3. Galet snyggt! Det MÅSTE jag ha.

    SvaraRadera
  4. Fint! Och fin längd du har på naglarna nu! Alldeles lagom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta är det kortaste jag kan ha, utan att fila i nagelbäddsfästet..

      Radera
  5. Superläckert och jättesomrigt! En verklig *vill-ha*-färg nu!

    SvaraRadera
  6. Galet tjusigt! Jag måste också testa min flaska snart, är övertygad om att jag kommer att älska det!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!