måndag 27 maj 2013

Länklista - Blå Måndag

Här kommer kvällens länklista - Enjoy! :-)

Camilla - ett diskret men ytterst tjusigt holo.
Elin - ett somrigt IsaDora!
Michan - Babyblått till babynaglar? ;-)
Camilla - Depend, blått - det räcker! Snyggt!
Tennnails - dagens roligaste namn på lack?
Anne - bidrar med en Bondbrud...
Matilda - klassiskt blått OPI.
Elin - MOAHAHAHA - jag kidnappar hennes gröna onsdag-bidrag, för lite blått är det minsann också! ;-)
Karin - okänt märke för mig, superfint!
Sandra - ett av de snyggaste OPIsarna som finns?
Emma - Nail art, OPI och CG!
Annica - ett megablått GT!

...och som vanligt - hojta om nån är missad!

Pamsan!! Pamsan var också med :-) HÄR!

...och sist (?) men inte minst så var Sofie och Tove också med! ♥

8 kommentarer:

  1. Hej! Jag missade att kommentera hos dig igår, tror jag allt. Jag var med. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde ju kommit ihåg av mig själv, haha...

      Radera
  2. Jag och mina babynaglar ;)
    Tänk om man hade haft dina naglar/nagelbäddar.. *Avundsjuk* ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du är ju snygg för övrigt.. Min snygghet koncentrerades till naglarna ;-)

      Radera
  3. Nej men oj! Jag missa visst att säga till. Jag vill gärna vara med också på listan ju! :)

    SvaraRadera
  4. Tror att Emma (från sminkan å Emma) också var med

    SvaraRadera
  5. Jag var också med.. =) Om än lite sent på kvällen.. ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!