måndag 20 maj 2013

Länklista - Blå Måndag

Här kommer aftonens länklista. En massa blå godingar - enjoy!

Tove - okänt märke, supersnygg knallblått lack. Kanske den fulaste kork jag sett, hihi...
Sandra - First mate - klassiskt dammigt blått, ursnyggt!
Camilla - ett åtminstone ganska blått Kiko ;-)
Emma - blått Layla-holo. Snyggt så man smäller av...
Fru Vesa - KleanColors snyggaste ever?? Och jag har det!!
Camilla - första swatchen jag ser på IsaDoras nya strukturlack.
Michaela - svårfotat WnW - men jag tycker det ser snyggt ut!
Pamsan - oväntat snyggt layringlack från Depend! Wow säger jag bara!
Matilda - nailart med ett IsaDora som bas.
Charlotta - ett gnistrande China Glaze, underbart helt enkelt.
Elin - en layering med hjälp av H&M och KleanColor.
Elin - H&Ms klassiker nr 1?
Karin - NfuOh - underbar färg, underbar flaska!

Ha en fortsatt fin kväll :-)


...och några sena bidrag!

Camilla - ett glittrigt bidrag från China glaze.
Emma - underbart CG-holo!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!