lördag 4 maj 2013

CrowsToes - Merope

Ahhh! Det här var en svårfotad rackare. Det sprakar i blått, lila och drar åt turkos i vissa ljus. Min kamera är inte så intresserad av att samarbeta när det kommer till de multikroma effekterna. Hursomhelst - det är riktigt fint, och jag har tre tunna lager på bilderna. Samt Seche vite, som gör det superglossigt. Kanske att det faktiskt var för blankt för min kamera? Jag gillar flecks, och jag gillar multikromatiska lack - så detta är kärlek på flaska! 

Betyg: 5/5

Hard to shoot! Multi chromatic - purple, blue, turquoise... My camera didn´t want to cooperate at all... I love flecks, and I love multi chromatic polishes - with said - this is love in a bottle! Three thin layers in the pics!

Rating: 5/5










14 kommentarer:

  1. Merope er så nydeleg, og er min definitive favoritt frå Pleiades-kolleksjonen. Og eg veit, mildt sagt, kor vanskeleg han er å fotograferte - eg har enno ikkje klart å ta bilete av han som er gode nok til å publisere på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara ett riktigt snyggt lack i alla fall.

    SvaraRadera
  3. jag dör lite grann! Fasen va snyggt detta är. Köpte precis to CrowsToes och övervägde starkt att köpa detta men lät bli. Nu ångrar jag mig... Arggh :(

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt fint ut även om bilderna inte är de absolut skarpaste. Blir nyfiken på att köpa och testa själv.

    SvaraRadera
  5. Merope är så himla vacker! Det var en bra kollektion det där. Alla är fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ditt fel att jag köpte det, haha....

      Radera
  6. Vissa lack är bara så svårfotade men jag ser ändå nog mycket för att förstå vad du menar med kärlek på flaska! :D

    SvaraRadera
  7. Jag måste ju bara säga: Woohoo, Harry Potter-relaterat! Eller, snarare Voldemort-relaterat, men ändå. (Voldemorts mor hette Merope)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha - ok. Det enda jag vet om HP är att han har runda brillor, sen kan jag absolut inget, men jag gissar att det är en bra sak med HP-relaterat ;-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!