fredag 19 april 2013

FNUG - Futuristica

 Kerstins holofredag, och jag fortsätter med mina FNUG-lack. Detta är precis lika galet som Psychedelic - som jag iofs gillar aningen mer än detta. Men det är på mållinjen, för detta är också superfint. Med lite underjobb i form av Aquafix så är formulan som en dröm. Jag har faktiskt tre lager här, bara för att testa - men det behövs inte. Två flödiga är fullt tillräckligt. Dock blev inte mina foton helt lyckade av nån anledning...

Betyg: 5/5

Holo friday, and another gorgeous FNUG. Not as great pictures as last week, but I think you get it anyway. Great formula with Aquafix and three layers (two is enough, but I had to try)

Rating: 5/5








9 kommentarer:

  1. Joho, jag tycker du har lyckats alldeles förträffligt, jättesnyggt!

    Beundrarinnan

    SvaraRadera
  2. Helt galen holoeffekt! Så snyggt :)

    SvaraRadera
  3. Ahhhhh så vackert :-D
    Dina och Sminkans bilder på hololack,har fått mig ner rejält i holoträsket,dom senaste dagarna,..och jag som trodde att jag aaaaaaldrig skulle fastna för holos,...jösses vad jag bedrog mig ;-)

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt, visste att jag skulle få se fnug här inne idag ;)

    SvaraRadera
  5. Vackra regnbågar, men färgen är sån som jag gillar på andra och inte på mig.

    SvaraRadera
  6. FNUGs silver och blå är nog bästa linjära i sina färgklasser. Av någon anledning är jag inte lika imponerad av den gröna som nog ändå är bäst i klassen vad gäller linjära regnbågar men inte riktigt knockade mig av stolen som de andra båda.

    SvaraRadera
  7. Så fint! Det är i princip holoporr :)

    SvaraRadera
  8. I jämförelse med det där känns det som om mitt lack idag inte är det minsta holo, haha. Verkligen fint!

    SvaraRadera
  9. Dina bilder är fantastiska och det är ett underbart lack!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!