lördag 2 mars 2013

Utvärdering: Sally Hansen remover

Jag är faktiskt positivt överraskad! Jag har använt den både med foliemetoden och på vanligt sätt. Och den är lika bra som Depends blå. Dessutom luktar den bara lite tvåligt om man inte sticker ner näsan och drar in - då luktar det. Men så gör ju inte normala människor ^^ . Enda nackdelen är att öppningen är som en vanlig Ajaxflaska, stor öppning, så man får passa sig så att man inte häller ut alldeles för mycket, tex över sina fötter ;-) Så sammantaget kan jag absolut rekommendera den!


Såhär såg mina naglar ut efter att ha tagit bort Paper chasing (CG) från i onsdags. Om det är Sallys fel eller om China Glazes fel att en massa grönt satt kvar på naglarna vet jag inte. Missfärgningar bryr jag mig inte så mycket om, jag har ju alltid nagellack på ändå. Men tills dess att jag får hem OZ-lacken, måste jag polera bort det!



4 kommentarer:

  1. Jag tror det är den här Emma gillar och tycker jag ska prova. Jag håller på att testa removers för fullt här hemma, dock inte den här. Är sugen dock.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, ska nog prova om jag får tag på den! Det låter ju bra att den inte luktar så illa.

    SvaraRadera
  3. Usch, ingen kul färg på naglarna. Om du har hemma kan du testa Cilit Bang. Jag råkade få det på en naken nagel här om dagen och det tog bort missfärgningen jag hade på tumnageln (annars brukar hårschampo faktikst hjälpa mig en del med om det inte sitter så hårt).

    Removern låter riktigt intressant, lite beroende på om missfärgningen beror på lacket eller removern förstås.

    SvaraRadera
  4. Kul, du får hälla över i en sprayflaska, smidigt att spraya remover på en pads=)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!