torsdag 10 januari 2013

KleanColor - Chunky holo blue bell

Jag vill inte prata om det. Detta är en sorglig historia... Tänkte piffa upp Claudialacket från imorse.. Ohh så bra det gick. Inte. 2 tunna lager, men nej... ni ser ju hur det löste upp Claudia och t o m börjar rinna neråt på pekfingernageln. Allt blev en enda sörja och allt åkte av :-( CHBB får jag testa över ett svart onecoater tror jag. Jag visar er bilderna ändå, jag menar - även totala katastrofer har existensberättigande på denna bloggen ;-) Betygsätta jag kan inte, vi väntar tills jag testat det över svart. Förresten - varför envisas de med att kalla Chunkylacken för holo? Trams.

I don´t want to talk about it. This is a sad story ... I wanted to do a layering with the Claudiapolish from this morning .. Ohh so good it went. Not. Two thin layers, but no ... You can see how it dissolves the base and even starts to flow down the index finger nail. A total mess! :-( CHBB is a polish I have to try with a black onecoater I think. I show you the pictures anyway, I mean - even total disasters have to exist on this blog;-) I can´t rate, we wait until I tried it over black.





4 kommentarer:

  1. Kanske inte världen bästa kombo, knepigt att det löste upp cladia-lacket så pass mycket. Har man en riktigt in bas vill man ju inte att chunkyn ska lösa upp och få det där underliggande att rinna bort. Att de skriver Holo tror jag är ett fult men onödigt försäljningsknep..

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att det kan vara ett okej substitut till MaxFactor - Fantasy Fire .. Eller? Jag har börjat ge upp hoppet om att hitta den..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det tror jag dessvärre inte :-(

      Radera
    2. Typiskt, såg ut att ha liknande färgskiftningar i flaskan åtminstone :(

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!