måndag 22 oktober 2012

Nabi Blue Big ball on Gina Tricot Azure blue


Hurra! Jag är med på blå måndag med MrsData. Detta Nabilack köpte jag av Sarah på Owls... och hon har helt rätt i att man får dutta på glitterbitarna, för måla på vanligt sätt går inte. Det är duttande som gäller. Trots 3 lager Azure blue (fantastisk färg!) och rätt mycket klarlack från Nabi så torkar faktiskt alltihop rätt snabbt med världens tjockaste lager Seche vite.
Min naglar är ju ganska tjocka i sig, och med denna manikyr ser de nästan ut som fejknaglar, och det är den stora skräcken att nån ska tro... En mer rolig än snygg mani, men eftersom Azure blue är så fantastisk så gillar jag den....

Betyg: 3/5 (enbart Ab får 5/5)


Yey! Blue monday with MrsData. I bought this Nabi polish I from Sarah  / Owls ... and she is absolutely right- I had to dab on the glitter bits. Despite three layers Azure blue (great color!) And pretty much clear coat from Nabi it dried quite quickly with the world's thickest layer of Seche vite.
My nails are pretty thick in itself, and with this manicure it almost looks  like fake nails, and that is the great fear that someone will believe that ;-) ... A more fun than pretty man, but since Azure blue is so awesome, I like it ....

Rating: 3/5 (only Ab get 5/5)










6 kommentarer:

  1. Läckert! Och jag får verkligen associationer till ett azurblått hav :-)

    SvaraRadera
  2. Kombinationen var rätt läcker, men jag har lite svårt för så har stora glittergrejer.

    SvaraRadera
  3. Snygg kombination men jag förstår känslan.

    SvaraRadera
  4. Nja, det här väckte liksom inga känslor alls hos mig.

    SvaraRadera
  5. Det blir så ojämnt (alltså med själva basen i lacket) när man måste dutta med lack. Och det är ju jobbigt.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!