tisdag 14 augusti 2012

Revlon - Watermelon Fizz

Varning för VNL! Varning! Med det sagt, och att det kanske inte skulle skadat med ett lager Minka (Zoya) som bas, så är detta ett härligt jelly-lack med en massa glassflecks i som inte går att återge på foto. Det är ett superfint lack, speciellt i solsken, och namnet är verkligen passande. Det ser nästan ut som en drink med vattenmelon och tja... glaskross. Kanske inte så gott, men snyggt! Och doften? Jodå, i vanlig ordning så luktar det vattenmelon i luktsudds-format. 

Betyg: 3,5/5

Warning VNL! Warning! With that said, and that it might not hurt with a layer of Minka (Zoya) as a base, this is a beautiful jelly-coat with a lot of glassflecks that you can not reproduce in the pictures. It's a super nice polish, especially in the sunshine, and the name is fitting. It looks almost like a drink with watermelon and well ... broken glass. Maybe not so tasty, but pretty! And the fragrance? Oh yes, as usual, it smells like watermelon in a erazor way.

Rating: 3.5 / 5












4 kommentarer:

  1. Jättefin! Jag tycker inte att VNL:en stör heller eftersom det är en jelly.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag gillar det skarpt. VNL:en överlevde jag också!

      Radera
  2. Åh, känns som om du har vattenmelon på naglarna! :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!