söndag 12 augusti 2012

Orly - Skinny dip

Skinny dip är från Orlys sommarkollektion Feel the vibe. Jag älskar färgen, den är verkligen som gjord för att ligga vid en pool och dricka en mojito eller så. Om jag vill bada naken när jag har den på mig är jag tveksam till dock, haha. Formulan är helt ok, lite tjock men inte så det stör. På bilderna har jag 3 lager, utan överlack. Den torkar till semi-matt så lite neon är det nog i den. Den är inte så lysande blå som en neon bör vara. Jag gillar den ändå! 

Betyg 3/5

Skinny Dip is from Orly Summer Collection Feel the vibe. I love the color, it really is made to be worn by the pool side, when I drink a mojito or so. If I want to swim naked when I wear it I doubt though, lol. The formula is ok, a bit thick but not so disturbing. In the pictures I have 3 layers, with no top coat. It dries to semi-matte. Some neon pigment in the polish neon, but it is not as bright blue as a neon should be. I like it anyway!

Rating 3/5









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!