måndag 13 augusti 2012

Lóreal Color riche - Blue reef

Dags att visa ett av de lack som jag vann i Cosmopolitans vårmanikyrs-tävling. Blue reef tycker jag är mer grönt än blått, men ok. Jag kommer inte överens med penseln riktigt, den är liksom formad som en pil, men det är förvånansvärt lätt att lacka med ändå. Bra täckningsförmåga, 2 lager räcker för mig, jag som alltid tar 3, oavsett. Lacket i sig är inte så spännande, men ganska fint. 

Betyg 3/5

Time to show you one of the polishes that I won in Cosmopolitans spring manicure competition. Blue Reef I think is more green than blue, but ok. I don´t like the brush, it is  shaped like an arrow, but it is remarkably easy to paint with anyway. Good formula, 2 layer is enough for me, I always take 3, regardless. The polish itself is not that exciting, but quite nice.

Rating 3/5














11 kommentarer:

  1. Förtjusande färg! Helt i min smak.

    SvaraRadera
  2. Jag kopierade just massa artiklar ur Amelia som låg i fikarummet, och där fanns ett test av minilack där L'oreal och Orly fick full pott! Depend var inte ens med, vilket jag kan tycka är lite konstigt, men men...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Depend är ju liksom minilacken personifierade!

      Radera
  3. Gillar färgen massor. Dock ej nöjd med lackets konsistens. Blev fort kletigt och segdraget att måla med, hade det korallfärgade med mig på semstern.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det har jag inte märkt av alls!

      Radera
  4. Tackar! Jag insåg att jag inte kommer att använda det fler ggr, så det är på väg hem till en helt ovetande bloggläsare ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag kanske hade otur att lacket inte klarade värmen i Frankrike, men ändå, så hett var det inte i vår lgh.

    SvaraRadera
  6. Och den numera vetande bloggläsaren är överförtjust!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!