måndag 9 juli 2012

Mera shopping... Gina Tricot är ju totally FAB!

Efter lite rykten på nätet att Gina släppt en hög nya färger, så var jag tvungen att ta en tur dit. Hämtade dottern tidigt i skolan och åkte den numera rutinerade nagellack-och glassturen till Frölunda Torg. Stans bästa Gina när det gäller lack. Glassen äter vi på Bräutigams. Jag tog Lemon cake och lakrits, och dottern slog till på choklad och Lemon cake, efter att ha muttrat lite om att det inte fanns nån kaffeglass... Jag inbillar mig dock att deras glass innehåller mindre skräp än massproducerad Triumfglass full med emulgeringsmedel, och får man hacka i sig att det just idag inte fanns kaffeglass...

Tillbaka till lacken: Gina har verkligen seglat upp som ett av Sveriges bästa lackmärken. H&M och IsaDora i all ära, men om Gina ska fortsätta släppa så här fina lack, så får framförallt H&M passa sig!

A rumor on the internet said that Gina Tricot had released a lot of new colors... I picked up my daughter early from school, and went shopping. We also had some great ice cream, lemon cake, liquorice and chocolate flavoured.
And I must say that Gina is one of the best swedish nailpolish brands, right next to H&M and IsaDora.











2 kommentarer:

  1. Måste nog ta mig ner till Gina Tricot någon dag snart och kolla in fler av deras färger ser jag här :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och de är ju så billiga också!!

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!