torsdag 5 juli 2012

LA Girl - Dance Studio

Ok, jag brukar älska blå lack, men detta kickar inte igång känslorna alls... Dessutom måste jag be om ursäkt för halvslarvig lackning och rätt usla bilder. Jag sabbade vänsterhandens långfinger genom att dänga långfingret i diskmaskinsgallret, och inte ens Seche Vite överlevde det, så idag blir det högerhanden som får agera modell. 
Lacket är iaf ett riktigt blått krämlack som täcker på 2 lager. Jag tror jag ska börja sitta vid köksbordet och måla, istället för dubbelvikt i soffan, i uselt ljus. Det är liksom inte helt optimala förutsättningar för perfekt lackning. 

Betyg 3/5

Ok, I usually really love blue polishes, but this... I don´t know, it doesn´t say "wow". And I have to apologize abolut crappy pics, and a so and so manicure. 2 coats is enough, and I´m thinking that maybe it´s better to sit at the kitchen table, instead of sitting on the couch, watching a movie at the same time...

3/5







3 kommentarer:

  1. Jag gillar färgen och dom jag testat från samma serie har varit väldigt trevliga att lacka med. Fast jag har ju inte testa med "sofflackning" ;)

    SvaraRadera
  2. haha, varför gör man så? Sitter dubbelvikt i en soffa i mysbelysning + tvtittning och försöker få till naglarna :D Osså blir man förvånad när man "misslyckas".. haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att det funkat alla andra gånger ;-) Jag kör alltid multitasking när jag fixar naglarna... vid detta tillfället var klockan bara lite väl sen för att orka just multitaska ;-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!