tisdag 12 juni 2012

Lóreál Spicy Orange


Här visar jag er ännu ett vinstlack från Lóreál - Spicy Orange. Om ni undrar vad jag gjort på pekfingret, som gjorde att jag fick paniksno ett plåster av dottern, så vet jag inte. Vi hade varit och handlat på Maxi, och när jag satte in mat i kylen så blödde det och det såg ut som om någon klippt mig med en nagelsax.
Färgen är hursomhelst fin och orange, på gränsen till röd. Två lager täckte fint, och formulan var riktigt bra.

Betyg: 4/5

May I present another Lóreál: Spicy Orange. If you wonder what I have done to my index finger, I have no idea. We had been grocery shopping, and when  I put things in the fridge I saw that I was bleeding, and it looked like I had been cut by a small pair of scissors. 
Anyway, the color is nice and orange, on the edge to red. Two coats was enough and a great formula

4/5






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!