torsdag 14 juni 2012

LA Girl Disco Brites - Hustle

 Jag vet att jag tjatar om svårfotade lack, men detta tar banne mig priset. Det är blålila, men med blixt ser det för lila ut, och utan är det alldeles för blått. Ni får tänka er nåt mellanting, men mer åt lila än blått. Formulan är bra, jag har 3 lager på bilderna. Krämlack brukar kräva 100% uppmärksamhet vid applicering, men jag lyckades titta på Masterchef Australia samtidigt.  


Betyg 3,5/5


I know I always nag about polishes that are hard to catch in photos.. Well... this might be the worst. With flash, it looks too purple, and without it´s way to blue. You have to imagine someting in between, but more purple than blue.
Cremes usually demands full attension, but with this, I was able to look at Masterchef Australia at the same time.

3,5/5






Bilden ovan är väl den som är allra närmast verkligheten.


Utan blixt


Med blixt. IRL är väl färgen nånstans mittemellan...







2 kommentarer:

  1. Känner igen problemet. Så fort man ska foto lila lack så blir dom helt annorlunda på foto.

    Snyggt ser det i alla fall ut att vara. Jag har två av dom andra lacken från Disco Brites som är riktigt bra att måla med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det må va ett i-landsproblem, men ett jäkligt irriterande sådant!

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!