lördag 2 juni 2012

IsaDora - Power Pink

IsaDoras Power Pink är ett helt ok intensivt ceriserosa lack. Det är inte fantastiskt på nåt sätt, men har man inget i denna nyans sen tidigare så är det all idé att köpa. Trevlig formula, det räcker med två lager, men man kan säkert ta tre också. Jag har inget emot penseln, men jag vet att IsaDoras pensel delar nagellacksvärlden i för-och emotlägret. Jag kamperar i för-lägret, även om jag föredrar tex OPIs och ColorClubs penslar.

Betyg: 3,5/5

This one is an intense pink creme. It´s not amazing in any way, but if you don´t have a polish in this color, it is worth buying. Nice formula and two coats. 

3,5/5







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!