söndag 3 juni 2012

IsaDora Bardot Pink - alldeles alldeles ljuvligt.

Egentligen är jag väldigt svag för rosa pasteller, även om jag sällan använder det. Kanske för att jag tycker att det samtidigt är lite för mesigt för mig. Detta köpte jag egentligen för namnets skull (nördvarning, ja! Absolut!) men det är en alldeles underbar puderrosa färg med lite blått i. Täcker perfekt med två lager och formulan finns det heller inget ont att säga om. Köp! Det är inte alldeles nytt, men jag tror att det fortfarande finns i butikerna.

Betyg 4/5

I actually like pink pastelles, although I don´t wear it that much. Maybe it´s because i think it´s "too nice" for me, and a bit boring. This one, i bought just because of the name. (Yes, very nerdy!). It´s a very nice light powdery pink with a hint of blue. Two coates makes it opaque. Buy it! I think it´s still available in stores, even though it´s not brand new.

4/5








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!