måndag 25 juni 2012

China Glaze Sea spray



China Glaze Sea spray är ett krämigt grått lack med lite lite blått i. Gråa lack har ju en tendens att bli lite tråkiga och intetsägande, men Sea spray gillar jag skarpt. Det är inte särskilt unikt eller spännande, men man kan inte vara lika spännande varje dag. Jag fick hjärnsläpp och var tvungen att googla hur man stavar går på engelska, och enligt google translate så kan man stava det både gray och grey. Alltid lär man sig nåt.

Betyg: 3/5

China Glaze Sea spray is a cream polish with a hint of blue. Grey polishes can often be at bit boring, but this one I really like. It´s not unique or that exciting, but you don´t have to be excting every day.

3/5










3 kommentarer:

  1. Jag skulle nog kategorisera det mer som blått med lite grått än tvärtom, men det är ett himla tjusigt lack. Vilsamt, liksom. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det kanske är därför jag gillar det? :-D

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!