söndag 6 maj 2012

Fulshopping i Ullared (också roligt!)

För nån vecka sen var jag och en kollega i Ullared och shoppade loss. Säga vad man vill, men för en lackgalning som jag så finns där fynd. Garanterat. Gillar man Depend kan man köpa det för 14:-/st.  Jag är inget större fan av Depend. Jag köpte ett gäng Claudia istället för 9:- /st. Ja, NIO kronor. Man kan inte hata en affär som säljer nagellack så billigt. Senast jag var där köpte jag en del China glaze från Anchors away, men denna gång fanns där inga alls. Nåja, här kommer bilder på skörden:











5 kommentarer:

  1. Åhh den sista bilden där var ju superfina lack! Känns lite som den kollektionen från colorclub som jag beställde från nu! Man kan aldrig få för mycket rosa!

    SvaraRadera
  2. Har den plommonfärgade med glitter i, blir supersnyggt på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, då kanske det är den man ska testa först. Dagens i-landsproblem.. Så många lack, och så få naglar... Jag borde bya 4 ggr/dag för att komma ikapp alla otestade...

      Radera
    2. BYTA menar jag. BYTA heter det.. Inte bya ;-)

      Radera
    3. Älskar också lack! Gärna starka färger & glittriga :-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!