torsdag 22 september 2011

Som chokladmousse ungefär...



Väldigt diskret för att komma från det Nailoramska hemmet. Färgen hade jag inte köpt, om det inte var så att den kom på köpet i flerpacket från China glaze "Metro collection - uptown". Och eftersom jag samma dag jag hade denna manikyr också hade på mig en klänning med delvis denna färg, så körde jag på det - det är verkligen inte ofta jag har brunt nagellack, även om det är en väldigt fin färg. Överlacket är OPI "I juggle...men". Verkligen ingen större effekt, och ännu svårare att fota... Det mjökvita märks inte på nageln, och lacket skimrar i lite blå/lila microglitterpartiklar. Man kan både ha och mista det - men nu har jag det så.. Kanske att det blir snyggare på ett krämlack som går i blått eller lila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!