lördag 30 juli 2011

En watermarbling i blå toner.


Veckans första watermarbling går i blå toner samt en gråsvart. Alla från Depend. Smålack som kostar ca 22-25:-. Nackdelen är att de tar slut på 2 manikyromgångar, fördelen är att de sitter bra och är billiga. Som vanligt så grundade jag med IsaDora second nail. Överlacket denna gången blev OPI´s vanliga vattenklara överlack.
Jag trodde att den svarta (med lite glitter i) skulle ha mer pigment, och bli riktigt svart som lite kontrast till det blåa, men den blev ljusgrå istället. Nåja, det blev snyggt ändå, även om det inte blev som det var tänkt från början.

3 kommentarer:

  1. Superläckert! För tankarna till hav och vindar....

    Ang blogglista: du lägger in en gadget som jag tror heter "blogglista" i dina inställningar. Sedan addar du länkar eller de bloggar du följer som finns i din bloggerprofil
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt!! Jag måste verkligen börja öva lite oftare för än så länge har jag inte lyckats få marbling att bli snyggt :( Du inspirerar mig! Kram Annelie R E

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!